Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ 
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΠΑΝΙΔΗΣ - 12/02/2014

Η Λέσχη Ανάγνωσης Μυθιστορήματος του Βιβλιοπωλείου Πανίδης
μου έκανα την τιμή να κάνουν το πρώτο αφιέρωμα σ' εμένα και στο καινούργιο μου βιβλίο με τίτλο "Ένα Σμαράγδι για δύο". 
Την έναρξη της βραδιάς μας δεν θα παραλείψω να πω ότι στόλισε το όμορφο βίντεο που είναι αφιερωμένο στο πρώτο μου βιβλίο με τίτλο "Αλεξάνδρα", της καλής φίλης Χρύσας Μπαλαμπάνη και την ευχαριστώ γι' αυτό! 
Το επόμενο ευχαριστώ λοιπόν πηγαίνει στη Φαίη Πανίδου για την εκτίμηση και την πολύτιμη βοήθειά της από την πρώτη μέρα που μπήκα ενεργά στον κόσμο των βιβλίων!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης σε όλους εσάς που μου στείλατε τις ευχές σας και η απόσταση σας κράτησε μακριά μας, στην πραγματικότητα όμως ήσασταν όλοι κάπου εκεί ανάμεσά μας!!!!
Ένα ακόμα ευχαριστώ θα πω, για τις όμορφες εκπλήξεις που έζησα ανάμεσα στους ανθρώπους που βρέθηκαν κοντά μας!!!!

Φίλοι παλιοί και καινούργιοι, αναγνώστες, μέλη της λέσχης, συγγραφείς όπως η Βιβή Κοντοπούλου, η Μάρθα Πατλάκουτζα και η Εύα Καραμάνου, που εκτός από ομότεχνοι είναι πολύ καλές φίλες, φίλοι που στέκονται πλάι μου συνεχώς και τέλος προς μεγάλη μου έκλπληξη φίλοι από τα παλιά που έσπευσαν να είναι κοντά μου σ' αυτή τη δική μου χαρά, όπως κάποτε φρόντισαν να είναι υπέροχη η πιο όμορφη στιγμή της ζωής μου!
Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω πόσο όμορφη ήταν αυτή η βραδιά!!!
Έχασαν μόνο όσοι αρνήθηκαν να συνεργαστούν!
Όλοι εμείς που ήμασταν εκεί περάσαμε υπέροχα!!!!
Εύχομαι καλή συνέχεια στη Φαίη και στη Λέσχη Ανάγνωσης Μυθιστορήματος!!!
Την αγάπη μου και ένα ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, προς όλους σας παρόντες και απόντες, που είστε κοντά μου σε κάθε μου βήμα!!!!
Δήμητρα Τράκα.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου