Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Αγαπημένοι μου φίλοι, με χαρά σας ανακοινώνω ότι ένα ακόμη δημιούργημά μου βρήκε εκδοτική στέγη και σύντομα θα βρίσκεται στα χέρια σας και στις καρδιές σας. Οι εκδόσεις Βάρφης σύντομα θα δώσουν μορφή στο καινούργιο μου βιβλίο που ανήκει στη νεανική λογοτεχνία και φέρει τον τίτλο "Δυο παιδιά ταξιδεύουν στην Ελλάδα με αερόστατο".
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον εκδότη μου κύριο Χρήστο Βάρφη, για την εμπιστοσύνη του στο έργο μου, που το αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και την τιμή που μου κάνει να βρίσκομαι στην εκδοτική του οικογένεια. 
Εύχομαι να το αγαπήσετε όσο κι εγώ, να ταξιδέψετε με τους ήρωές μου και να γνωρίσουμε όλοι μαζί τις ομορφιές τις χώρας μέσα από τα μάτια των παιδιών!!!
Δήμητρα Τράκα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου