Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Κι επειδή τα δικά μας ταξίδια δεν σταματούν ποτέ, έτσι και σήμερα έχουμε ακόμα έναν όμορφο προορισμό.
Για όσους ρωτούν τον λόγο που δεν ταξιδεύουμε πια κάθε εβδομάδα αλλά λίγο πιο αραιά, σας ενημερώνω πως 
η αιτία είμαι εγώ και μόνον εγώ! Και φυσικά θα πρέπει να ευχαριστήσω και τον κύριο Χαλάτση 
για την κατανόηση και τη συνέχεια της συνεργασίας μας με την ηλεκτρονική εφημερίδα NOW24.GR!
Οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να κάνουμε τη βόλτα μας
κάθε εβδομάδα, αλλά πλέον θα την κάνουμε κάθε μήνα και κάθε ταξίδι μας θα είναι το ίδιο ξεχωριστό!!!
Μαζεύουμε λοιπόν τα μπαγκάζια μας και χαράζουμε πορεία για την πόλη του νερού... την Έδεσσα!!!
Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο το ταξίδι αρχίζει:


http://now24.gr/edessa-i-poli-tou-nerou/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου