Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Τελευταία εβδομάδα της αποκριάς ξεκινά και τα ταξίδια μας συνεχίζονται φίλοι μου...
Λέω να πεταχτούμε μέχρι την Κοζάνη και να γευτούμε το μαγικό της σαφράνι, 
να περπατήσουμε στους δρόμους της, να απολαύσουμε τη φύση και να ξεφαντώσουμε σε ρυθμούς καρναβαλιού...
Και μη νομίζετε ότι μόνο εσείς συμβουλεύεστε τα άρθρα μου για τυχόν ταξίδια σας κάθε φορά.
Αυτή τη φορά, έπειτα από την έρευνα που έκανα για το άρθρο μου, σκέφτηκα να ταξιδέψω μέχρι εκεί
την τελευταία Κυριακή της Αποκριάς και να γευτώ λίγο από τα παραδοσιακά εδέσματα, να θαυμάσω τις ομορφιές του τόπου
και να διασκεδάσω παρέα με τους ντόπιους αλλά και τους επισκέπτες, σε ρυθμούς γιορτινούς
και από εβδομάδα να σας έχω φρέσκα νέα κι εντυπώσεις!!!!!!
Όσοι θέλετε να ακολουθήσετε, μπείτε και ενημερωθείτε στις σελίδες της ηλεκτρονικής εφημερίδας Now24.gr
και απολαύστε το ταξίδι όποτε εσείς επιθυμείτε. Η Κοζάνη όλο το χρόνο προσφέρεται για μονοήμερες και πολυήμερες εκδρομές...
Καλό μας ταξίδι φίλοι μου και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!


http://now24.gr/kozani-ke-to-magiko-safrani/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου