Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Αναμνήσεις με άρωμα Χριστουγέννων της πατρίδας μας!!!


Γράφει η Δήμητρα Τράκα και όλοι οι αναγνώστες της μαζί!!!


Αφιερωμένο σε όλους εσάς φίλοι μου, συνοδευμένο με τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για τα Χριστούγεννα!!!
Η χριστουγεννιάτικη έκπληξη που είναι και δικό σας κομμάτι φίλοι μου!!!
Αναμνήσεις με άρωμα Χριστουγέννων της πατρίδας μας... γράφει η Δήμητρα Τράκα και οι αναγνώστες της μαζί!!!
Το δικό μας άρθρο που φτιάξαμε παρέα, για να γνωρίσουμε όλοι μαζί τις παραδόσεις της Ελλάδας "Μέσα από τα δικά σας μάτια" αυτή τη φορά και να συστήσουμε ο καθένας τον τόπο του μέσα από τα ήθη και τα εορταστικά έθιμά του, φιλοξενούμενοι οι σελίδες της ηλεκτρονικής εφημερίδας Now24.gr κι ευχαριστούμε τον κύριο Πέρη Χαλάτση για την όμορφη συνεργασία μας.
Το μεγαλύτερο ευχαριστώ όμως το χρωστώ σε εσάς που αγαπήσατε τη στήλη μου και ταξιδεύετε μαζί μου κάθε μήνα σε ένα διαφορετικό προορισμό και να τώρα που ήρθε η ώρα να συνεργαστούμε όλοι μαζί και να φτιάξουμε το πιο όμορφο άρθρο της χρονιάς!!!
Καλές γιορτές με αγάπη, υγεία και πολλά πολλά πολλά χαμόγελα φίλοι μου!!!


Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο φίλοι μου και απολαύστε το ταξίδι:
https://now24.gr/anamniseis-aroma-xristougennon-tis-patridas-mas/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου