Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013



Για μένα ένα βιβλίο είναι ο καλύτερος οδηγός, καπετάνιος, πιλότος, που με ταξιδεύει σε μέρη όπου δεν μπορώ να φτάσω στην πραγματικότητα... Σήμερα το απόγευμα όμως, έκανα ένα ταξίδι με μια απίστευτη παρέα! Όλοι όσοι βρέθηκαν κοντά μου σ' αυτή την παρουσίαση, μου χάρισαν μοναδικές στιγμές με την παρουσία αλλά και με τα λόγια τους! Η Βιβή και η Γιώτα που καθόταν δίπλα μου, η αδερφή μου Μαρία (σε ρόλο φωτογράφου), ο κύριος Βαγγέλης (διευθυντής του καταστήματος), η Ζωή (υπεύθυνη του τμήματος βιβλίου), όλο το προσωπικό των Public (για την υπέροχη φιλοξενία τους και την άψογη εξυπηρέτησή τους), ο κύριος Παπαδόπουλος Ευγένιος (δημοσιογράφος στο κανάλι ΔΙΟΝ, όπου και διαφήμισε την παρουσίασή μου αλλά και θα την φιλοξενήσει), ο φίλος μου και συγγραφέας Μάκης Ρουσομάνης, φίλοι διαδικτυακοί, φίλοι προσωπικοί και συγγενείς, γνωστοί και άγνωστοι και ο σύντροφος της ζωής μου Γιάννης καθώς και οι ευχές όλων όσων δεν μπόρεσαν να βρεθούν κοντά μου, έκαναν αυτό το ταξίδι μου μαγικό!
Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους μέσα από την καρδιά μου!!!
Δήμητρα Τράκα.

























































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου