Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Αναμνήσεις διακοπών 1/8/-15/8/2017... 

Μέσα από τα μάτια σου!!!


Φέτος το καλοκαίρι, δεν έκανα μόνο εγώ διακοπές. Ταυτόχρονα με εμένα έκανε και το καινούργιο μου βιβλίο με τίτλο "Μέσα από τα μάτια σου", σε πολλά μέρη της Ελλάδος, χάρη σε εσάς αγαπημένοι μου αναγνώστες. Όσο έλειπα από την πόλη μου, έρχονταν συνεχώς καινούργιες φωτογραφίες από διάφορα σημεία της χώρας μας με το βιβλίο μου και με συγκινήσατε ιδιαίτερα. 
Έπειτα από δυο χρόνια απουσίας από το λογοτεχνικό στερέωμα, εκτός του ότι δεν με βγάλατε από την καρδιά σας, αγκαλιάσατε το καινούργιο μου δημιούργημα και το αγαπήσατε όσο κι εγώ. Μακάρι να μπορούσα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον καθένα σας ξεχωριστά και να σας δείξω έμπρακτα το πόσο ευτυχισμένη με κάνατε, γιατί ένα ευχαριστώ είναι νομίζω πολύ λίγο για να σας δείξω την αγάπη μου.
Παρακάτω, ακολουθούν οι φωτογραφίες που έλαβα μόνο κατά τη διάρκεια των διακοπών μου κι επειδή το περιστασιακό δίκτυο που είχα δεν μου επέτρεψε να σας τιμήσω όπως με τιμήσατε και θα ήθελα, έφτιαξα ένα άλμπουμ και σας το παρουσιάζω. 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καλούς φίλους και αναγνώστες για τη μεγάλη τιμή κι εκτίμηση, αλλά και την ανιδιοτελή αγάπη σας, καθώς επίσης και για τις υπέροχες φωτογραφίες που μου στείλατε. Από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω... Τους κυρίους Θεόφιλο και Στράτο Γιαννόπουλο, την κυρία Αθηνά Παϊκλή, από τη Ξυλούπολη Θεσσαλονίκη, τις κυρίες Ελένη και Αναστασία Μπαδέκα, από Θεσσαλονίκη, Θάσο και Κεραμωτή, την κυρία Εύα Καραμάνου, από τη Θεσσαλονίκη, την κυρία Καίτη Μετανίου από την Καβάλα, που φέτος μου έκλεψε την καρδιά, τις κυρίες Ράνια και Χρύσα Σιδηροπούλου, από τη Ν. Ηρακλείτσα Καβάλας και μάλιστα το βιβλίο μου θα ταξιδέψει και στη Γερμανία όπως έμαθα, το βιβλιοπωλείο Βιβλιο...Βάρδια, τον κύριο Αλέξη Πολίτη, από τη Χίο και το βιβλιοπωλείο Πυξίδα στη Χίο, την κυρία Καίτη Καλούδη, από την Κέρκυρα, που επιτέλους καταφέραμε και ανταμώσαμε, την κυρία Γαλάτια Στρατηγού, από τις Μπενίτσες Κέρκυρας, που εκτός από φανατική αναγνώστρια, φρόντισε και τις υπέροχες διακοπές μας και τέλος το βιβλιοπωλείο Μάστορας στην Κέρκυρα και τον κύριο Ιωάννη Μάστορα για τη φιλοξενία του στην έκθεση βιβλίου 2017 στην Κέρκυρα.
Και όλα αυτά, μέσα σε δεκαπέντε μόνο μέρες. Οι εκπλήξεις σας δεν έχουν σταματημό κι εγώ συνεχώς δακρύζω από ευτυχία. Ένα καινούργιο μήνυμα, ένα σχόλιο, ένα τηλεφώνημα είναι μια ακόμα ανάσα για εμένα και ένας ακόμα λόγος, για να συνεχίσω να καταθέτω την ψυχή μου στο χαρτί. Γιατί πιστέψτε με κάθε βιβλίο είναι και μια κατάθεση ψυχής βασισμένη σε αλήθειες, γεγονότα, φαντασία, αγάπη και πάνω από όλα σεβασμός προς τον αναγνώστη!!!
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς!!!
Δήμητρα Τράκα























2 σχόλια:

  1. Σ΄αγαπάμε Δήμητρα......Σε γνωρίσαμε και αγαπήσαμε την ψυχή σου , τη σκέψη σου , το γράψιμό σου......Είναι μεγάλη χαρά και τιμή να είμαστε φίλοι σου.....Να είσαι καλά και να δημιουργείς .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα μου γλυκιά κι αγαπημένη σ' ευχαριστώ πολύ για όλα μα περισσότερο για την αγάπη σου!!!!

      Διαγραφή